sunnuntai 4. elokuuta 2013

Lisää kanoja

Tänään äiti ja isi menivät tyhjentämään alakerran varastoa, jossa on kuulemma turhaa tavaraa. Äiti myös oli sanonut isille että siellä on kanoja. Kuulemma se oli kirjoitusvirhe ja hän tarkoitti kamoja, mutta minä luulen että he yrittivät vain huijata minua. Kyllä siellä varmaan oikeasti kanoja on, asiasta pitää ainakin ottaa selvää. Eiväthän isi ja mami voi hyviä kanoja siellä häkissä pitää, vaan ne pitäisi tuoda tänne meille! Ronja tykkäisi niin kovasti heitellä kanoja, niinkuin hän heittelee palloa. Ja minä voisin sen jälkeen syödä ne!

No, äiti ja isi siis tulivat takaisin ylös ilman kanoja. Olin aika vihainen ja rupesinkin valittamaan asiasta heti. Sitten ne menivät vielä hakemaan kebabeläintä, enkä saanut sitäkään! Käsittämätöntä... Ei Jumalaa kannattaisi suututtaa, se kostautuu taas yöllä kyllä takaisin. Täytyy siis taas tappaa mamin hyvänmakuinen koriste enkeli ja pyytää Ronjaa  harjoittelemaan laulamista oikein kovaan ääneen.


Kaiken kukkuraksi isi ja mami ovat alkaneet puhumaan jostain lemmikkikoirasta yhä enemmän ja enemmän. Mehän sanottiin ettei haluta mitään lemmikkejä. Isi juuri äsken sanoi että keväällä voisimme ottaa sellaisen söpön "pikku" koiran, esimerkiksi labradorinnoutaja rotuisen koiran. Se on kuulemma kiltti ja olisi meille sopiva ensimmäiseksi lemmikki. Epäilen kuitenkin hiukan. Eihän se ole edes tarpeeksi karvainen että Ronja voisi lämmitellä sen karvoissa. Siihen tarvittaisiin joku lassien tapainen lemmikki. Ja sitten toiseksi lemmikkikoiran ottaminenhan tarkoittaisi sitä, että se tunkisi mukaan minun ja isin lenkeille. Ja sitten pitäisi lenkkeillä monta kertaa päivässä, enhän minä jaksa. Ihan tyhmää. Onneksi isi lupasi että koira ei sentään saa nukkua sängyssä niinkuin me. Huhhuh..

Sitten vielä asiaan täysin kuulumattomia kuvia:

‹ Mila ›


Ronjan kynsikoristeet.

Diva ja divan ruoka.

Uuuuu! Joku on tehnyt minulle tunnelin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tästä voit lähettää meille fanipostia!