keskiviikko 18. syyskuuta 2013

15 faktaa Jumalasta

1. Isi on yleensä paljon kivempi kuin äiti. Äiti aina kieltää kaiken hauskan (mm. kukkien tappamisen, keittiön pöydille hyppimisen, ovien raapimisen ja kaiken mahdollisen syömisen).
2. Ruoka on minun lemppariasia. Raksut ja leikkele ovat kaikkein parasta!
3. Olen oppinut uuden superkivan tempun: jääkaappiin hyppäämisen. Vähän pitää vielä treenata tilannenopeutta, että ehtii paikalle ennen kuin jääkaapin ovi sulkeutuu, mutta olen kyllä jo aika hyvä!
4. Pidän siitä, että isi tai mami rapsuttaa minun mahaa. Joskus alkaa oikein kuola tippumaan suupielestä kun tekee niiiiin hyvää.
5. Aamuisin on ihan tyhmää kun isi nousee ylös juuri kun pitäisi alkaa nukkua minun kanssa. Hänen päivärytminsä on kyllä aivan sekaisin. Kun isi menee sitten laittamaan kenkiä jalkaan niin yritän kovasti estää kengännauhoja sitoutumasta kiinni. Yritän saalistaa nauhoja ja tappaa ne, mutta valitettavasti nauhat ovat melko ovelia ja pääsevät karkuun.
6. Minulla on aina tosi paljon asiaa isille ja mamille. Varsinkin silloin kun he tulevat iltapäivällä kotiin. Pitää kertoa koko päivän tapahtumat. "Ollaan syöty. Ja nukuttu. Ja taas vähän syöty. Ja nukuttu. Ja ihan vähän painittukin."
7. Pidän ääntä myös silloin kun on aamu- ja iltasekoamiskohtauksien aika. Pitää varottaa isiä ja äitiä sotahuudolla etteivät he vain jää alle.
8. Kaapit ovat kivoja paikkoja (myös muut kuin jääkaapit). Isi ja äiti sanovatkin minua joskus kaappikissaksi. Heti kun kaapin ovi aukeaa niin yritän mennä tutkimaan mitä sieltä löytyy. Yleensä minun matkani tyssää kuitenkin samantien. Isin ja äidin mielestä minun ei tarvitse mennä kaikkiin mahdollisiin kaappeihin. Olen kuitenkin hiukan eri mieltä. 
9. Tykkään tappaa kaikkea mahdollista. Tällä hetkellä lempikohteeni on eteisen matto, sekä imuri. Imurin tapossa olen jo edennytkin hyvin sillä letkussa on jo aika paljon reikiä. Valitettavasti imuria alkoi pelottaa ja se karkasi kaappiin piiloon.
10. Siskon kanssa on ihan kiva painia ja juosta, mutta jossain vaiheessa neiti prinsessaa alkaa ärsyttämään ja sitten se vain sylkee päin naamaa ja huutaa kauheaan ääneen. Se ei ole kivaa. Sitten pitää jatkaa leikkejä yksin.
11. Uusi koti on paljon kivempi kuin vanha koti. Täällä on nimittäin olohuoneen ja keittiön välillä seinä. Kun isi ja äiti ovat sohvalla niin he eivät näe että menen keittiön pöydälle katsomaan mitä siellä olisi tarjolla. Kun jotain hyvää löytyy niin ilmeisesti maiskutan vähän liian kovaa kun isi tai äiti tulee sitten komentamaan minut alas.. Täytyy siis harjoitella hiljaa syömistä.
12. Vaikka on tyhmää, että isi lähtee aamulla töihin, niin se on kuulemma tärkeää. Isi kertoi, että muuten hän ei pysty ostamaan meille herkkuja. Siksi on myös tärkeää, että isi herää aamulla ehtiäkseen ajoissa töihin. Minun työni on mennä puraisemaan isiä kädestä tai puskemaan nenää juuri ennen kuin kello soi. Sitten pitää jäädä viereen istumaan ja vahtia että isi varmasti nousee ylös. Tässä työssä olen kyllä erittäin pätevä.
13. Äitiä on hirmu kiva kiusata. Esimerkiksi tappamalla kukkia, raapimalla ovea, syömällä kaikkea mahdollista (viimeisin keksintö: kiipeilyteline), hyppimällä pöydille ja häiritsemällä mamin yöunia.
14. Minulla on oma lentoyhtiö, nimeltään Mila Airlines. Isi ja mami lennättävät minua välillä ympäri taloa ja minusta se on ihan kivaa. Hännän täytyy toki töröttää suoraan ylöspäin ja se toimii kompassina jotta isi ja mami löytävät perille, minne sitten mennäänkin.
15. Sanotaan, että rakkaalla lapsella on monta nimeä, joten luulen että minä olen sellainen. Lempinimiini kuuluvat mm. kaappikissa, Milatsu, Pikatsu, uliuli-kissa ja Jumala.

Parvekkeella poseeraus.

Välillä me isin kanssa virnistellään..

Mami harjoitteli uuden salamalaitteensa käyttöä.

Minä ja uusi lelu. Tuota on muuten kiva tappaa.

Nykyään me asutaan niin maalla, että minulla on täällä ihan omat lehmät!!
‹ Mila


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tästä voit lähettää meille fanipostia!